Bestellen

Kopen bij Belgian Blue Paw vzw doet u veilig via Internetbankieren bij uw bank. Op het moment dat de orderbevestiging per e-mail is verstuurd aan de koper is de koopovereenkomst tussen Belgian Blue Paw vzw en de koper tot stand gekomen. Belgian Blue Paw vzw behoudt zich het recht voor artikelen die niet binnen 8 dagen na het tot stand komen van de koopovereenkomst zijn betaald, te verkopen aan een andere koper.

Ontvang ik een bevestigingsmail na het plaatsen van mijn bestelling?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging via e-mail. In deze mail krijg je een overzicht van je bestelling en je ordernummer.

Heb je niks ontvangen? Neem dan zeker eens een kijkje in je inbox met ongewenste e-mails (of spam). Heb je nog steeds geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en stuur een e-mail naar info@bluepaw.be

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen via e-mail. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Wanneer je geen bevestiging in je mailbox hebt ontvangen, dan controleer je best ook even je ongewenste e-mail (of spam).

Je kan je bestelling ook raadplegen in je account bij ‘mijn bestellingen’. Neem contact op met de klantenservice en mail naar info@bluepaw.be met een bewijs van je betaling en een vermelding van het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Dan kijken we de status van je bestelling voor je na.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Belgian Blue Paw vzw behoudt zich het recht voor artikelen die niet binnen 8 dagen na het tot stand komen van de koopovereenkomst zijn betaald, te verkopen aan een andere koper. In dit geval wordt uw bestelling geannuleerd.

Hoe plaats ik een bestelling op de webshop?

Om online te bestellen, doe je het volgende:

  1. Bekijk het uitgebreide Belgian Blue Paw vzw assortiment, maak je keuze en stop de gewenste artikelen in je winkelmandje.
  2. Zodra je bestelling compleet is, klik je rechtsboven op 'Winkelmandje'.
  3. Nu zie je een overzicht van wat er in je winkelmandje zit. Je kan je bestelling nog aanpassen: aantallen wijzigen of producten verwijderen uit je mandje. 
  4. Klik op 'Bestellen' en vul alle nodige gegevens in, zodat Belgian Blue Paw vzw je bestelling correct kan verwerken. Kijk nog even na of alle ingevulde gegevens kloppen. Laat zeker je telefoonnummer achter, zo kunnen wij je snel bereiken bij eventuele problemen of vragen.

 

 

Je hebt je bedacht en wil je bestelling graag wijzigen of annuleren?

Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via mail op info@bluepaw.be. Wij gaan voor jou na of we je order nog kunnen annuleren. Zoja, dan bevestigen we de annulatie en betalen we jou zo snel mogelijk terug. Indien je pakje al klaargemaakt is voor verzending, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. In dat geval kan je de bestelde artikelen retourneren binnen de 14 dagen.

Goed om te weten: gepersonaliseerde artikelen, cadeaubonnen en alle producten die speciaal voor de klant gemaakt worden, kan je niet annuleren.

Kan ik mijn bestelgeschiedenis bekijken?

Je kan je bestelgeschiedenis bekijken door in te loggen op je account. Hier kan je de bestellingen bekijken die werden geplaatst op het e-mailadres gekoppeld aan jouw account.